Generalforsamling 2025

Der holdes generalforsamling i Sydladen den, 12. Juli kl. 13.30, 2025 !

ORDINÆR GENERALFORSAMLING
I henhold til foreningens love indkaldes herved til ordinær generalforsamling:
Lørdag den, 12. juli 2025 kl.13.30
Mødet holdes i SYDLADEN (festsalen)

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent
  2. Bestyrelsens beretning, herunder orientering om grundlejen v/formanden
  3. Aflæggelse af regnskab v/kassereren
  4. Indkomne forslag.
  5. Fastsættelse af kontingent og indmeldelsesgebyr for næste år v/kassereren
  6. Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer for en 2-årig periode.
    (Der vælges formand i ulige år og kasserer i lige år. Disse vælges først. Herefter vælges menige medlemmer.)
    Valg af formand: Peter Bülow Hansen (modtager ikke genvalg)
    Valg af 2 medlemmer: På valg er Johnny Jørgensen (modtager genvalg) og Hans Erik Bøtker (modtager genvalg)
  7. Valg af revisor: På valg er Bodil Kristensen
  8. Eventuelt.
    Kun foreningens medlemmer har stemmeret. Kvittering for betalt kontingent skal medbringes og forevises på forlangende. Ved skriftlig afstemning udleveres kun stemmesedler mod forevisning af gyldig kvittering (eks. netbank- eller postkvittering)
    Husk derfor at betale kontingentet inden generalforsamlingen. Se næste side!

P.b.v. Peter Bülow Hansen
Tlf.: 25 40 85 70 – Mail: pebha@nst.dk

Hyttefesten afholdes samme sted og dato kl. 18.00.
Kl. 18.20 velkomst og fællessang
Kl. 18.30 er den store grill tændt, hvis at det er lovligt og forsvarligt, følg med i eventuelle lokale forbud.
19.30 musik ved Per Sønderby

——————————————————————————————————————

Beslutningsreferat fra generalforsamlingen 2024!

FORENINGEN AF HYTTEEJERE PÅ VÆRNET ORDINÆR GENERALFORSAMLING

I henhold til foreningens love indkaldes herved til ordinær generalforsamling:

Lørdag den, 13. juli 2024 kl.13.30

Mødet holdes i SYDLADEN (festsalen)

Dagsorden:

1.  Valg af dirigent. – Kjeld Anker Espersen blev valgt!

2.  Bestyrelsens beretning. – Formand Peter Bülow Hansen aflagde beretning, hvor han berettede om bestyrelsens arbejde i årets løb. Beretningen blev godkendt!

3.  Aflæggelse af regnskab v/kassereren. – Torben Morel aflagde regnskabet,som blev godkendt!

4.  Indkomne forslag. Der var ikke indkomne forslag!

5.  Fastsættelse af kontingent og indmeldelsesgebyr for næste år v/kassereren. – Kontingentet er uændret 300,00 kr.!

6.  Valg af 3 bestyrelsesmedlemmer for en 2-årig periode.

(Der vælges formand i ulige år og kasserer i lige år. Disse vælges først. Herefter vælges menige medlemmer.)

  1. Valg af kasserer: Torben Morel er på valg og er villig til genvalg – Torben Morel blev genvalgt!
  2. Søren Tharbensen er på valg og er villig til genvalg. – Søren Tarbensen blev genvalgt!
  3. Jens Thinghuus er på valg og er villig til genvalg. – Jens Thinghuus blev genvalgt!

7.  Valg af revisor.Hanne Larsen var på valg og blev genvalgt!

8.. Eventuelt.